Dia di Labor

dia festivo
E artíkulo aki ta skirbí na papiamentu. Lo ta apresiá si por mantené e artíkulo aki na estilo di papiamentu.

Dia di Labor (tambe konosí komo Dia di Obrero of Dia (Internashonal) di Trahadó) ta un dia di fiesta ku ta kai anualmente den mayoria di pais riba dia promé di mei. E ta e dia ku ta konmemorá tur baluarte ku a lucha pa mehorá kondishonnan di trabou i duna balor na sindikatonan di tur sektor. For di 1817, e empresario ingles Owens a boga pa un dia di trabou di 8 ora so. Na 1884 e "Federation of Labor", un konfederashon sindikal merikano, ta pasa un resolushon i for di mei 1886 a introdusí e lei ku un dia di trabou ta 8 ora i tabata selebrá dia di obrero. Na Oropa a dura te 1890 pa selebrá Dia di Labor. Kasi tur pais oropeo, ku eksepshon di un par, entre nan Hulanda, ta selebrá e dia festivo akí riba 1 di mei.

Dia di Labor
Supkategoria didia di fiesta i konmemorashon Editá
Ta konmemoráemployee, obrero, trabou Editá
Dia di aña1 di mei Editá
Intangible cultural heritage statusNational Inventory of Living Heritage in Finland Editá
Describi pa URLhttps://wiki.aineetonkulttuuriperinto.fi/wiki/Ty%C3%B6v%C3%A4en_vappu, https://wiki.aineetonkulttuuriperinto.fi/wiki/Workers%E2%80%99_Labour_Day_on_May_1, https://wiki.aineetonkulttuuriperinto.fi/wiki/Arbetarnas_valborg Editá
HashtagLaborDay, Первомай Editá
Paisnan i nan teritorionan dependiente segun e selebrashon di Dia di Labor of Dia Internashonal di Trahadó:

   Dia di Labor ta kai òf por kai riba 1 di mei.

   Tin otro dia festivo riba 1 di mei

   No tin dia festivo riba 1 di mei, sino Dia di Labor ta kai riba otro fecha

   No tin dia festivo riba 1 di mei i no ta selebrá Dia di Labor

Na Aruba, Kòrsou, Boneiru i Sint Maarten, Dia di Labor ta wòrdu selebrá riba dia promé di mei i ta ofisialmente un dia liber.[1] Esei ta enserá ku un trahadó ku traha riba e dia akí tin derecho riba èkstra kompensashon.

Link eksterno editá